id: 5094
Назва: Маркетинг автомобільних перевезень. Частина І : електронний лабораторний практикум комбінованого (локального та мережного) використання [Електронний ресурс]
Автори: Макаров В. А., Макарова Т. В., Варчук В. В.
Ключові слова:
Дата публікації: 2022-07-30 18:16:17
Останні зміни: 2022-07-30 18:16:17
Рік видання: 2022
Аннотація: Лабораторний практикум відповідає першій частині робочої програми навчальної
дисципліни «Основи маркетингу» та призначений для здобувачів на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти спеціальності 275 – «Транспортні технології (за видами)» спеціалізації 275.03 – «Транспортні технології (на автомобільному транспорті)» денної та заочної форм навчання. Він містить необхідні інформаційні відомості та маркетингові задачі в сфері автомобільних
перевезень, приклади розв'язання цих задач і питання для самоконтролю знань. Лабораторний практикум сприяє закріпленню лекційного матеріалу, опрацюванню питань на самостійну роботу, підготовці до іспиту, а також застосуванню отриманих знань для подальшої фахової роботи.
Лабораторний практикум може бути корисним для курсового проектування й виконання бакалаврських кваліфікаційних робіт.
URI: https://docs.vntu.edu.ua/card.php?id=5094
Тип виданя: Практикум
Видавництво: Вінниця : ВНТУ, 2022. – 98 с.
Розташовується в колекціях : Лабораторні практикуми/
Ким внесений: Громова Л.П.
Файл : 5094.pdf Розмір : 2989803 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНТУ

Система "JetIQ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013-2024, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська