id: 8216
Назва: Управління іміджем підприємства : електронний навчальний посібник комбінованого (локального та мережного) використання [Електронний ресурс]
Автори: В. В. Боковець
Ключові слова:
Дата публікації: 2024-05-21 12:06:50
Останні зміни: 2024-05-21 12:06:50
Рік видання: 2024
Аннотація: В навчальному посібнику викладено основи теорії та практики формування
іміджу підприємства. В кінці кожної теми наведено перелік питань та тести,
розроблені за ключовими напрямами управління іміджем підприємства. Для
поглибленого засвоєння навчального матеріалу та зацікавлення студентів
широко застосовуються рисунки, таблиці, різні цікаві факти.
Матеріал викладено логічно, системно, цілісно. Формуються навчальні
проблеми дисципліни та прослідковуються міждисциплінарні зв`язки між
темами.
Навчальний посібник «Управління іміджем підприємства» може бути
використано студентами закладів вищої освіти, слухачами установ підвищення
кваліфікації, економістами, менеджерами, підприємцями, викладачами та
аспірантами, усіма тими, хто цікавиться питаннями іміджу підприємства.
URI: https://docs.vntu.edu.ua/card.php?id=8216
Тип виданя: Навчальні посібники
Видавництво: Вінниця : ВНТУ, 2024. – 112 с.
Розташовується в колекціях : Навчальні посібники/ Вінницький національний технічний університет/
Ким внесений: Громова Л.П.
Файл : 8216.pdf Розмір : 1277662 байт Формат : Adobe PDF Доступ : Доступний тільки користувачам ВНТУ

Система "JetIQ"  |   Офіційний сайт Copyright © 2013-2024, математика Є.А.Паламарчук, дизайн Р.О.Яцковська